Yamaha XJ 600 Diversion
Yamaha XJ 650 P
Yamaha XJ Diversion
XJ 550
XJ 750
Yamaha XJ 900 Diversion
XJ 900 Diversion
YAMAHA XJ 900 N
Yamaha Warrior
xpb cc

Czytasz odpowiedzi znalezione dla hasła: XJ 900





Temat: Ostatnio dodane ogloszenia - 2009-01-11 17:49
Samochody osobowe:

   Peugeot Expert, rok produkcj: 2000  -  cena: 9900 zl
   szczegoly: http://www.motonet.pl?24040

Motocykle / motorowery:

   Yamaha xj 900 diversion, rok produkcj: 1999  -  cena: 9400 zl
   szczegoly: http://www.motonet.pl?24041

Dodaj swoje ogłoszenie:

   Samochody osobowe:      http://www.motonet.pl/?mod=osobowe_dodaj
   Samochody ciezarowe:    http://www.motonet.pl/?mod=ciezarowe_dodaj
   Motocykle i motorowery: http://www.motonet.pl/?mod=motocykle_dodaj

Zapraszamy serdecznie!

http://www.motonet.pl

Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: W kinie ...
a ja bylem na "Obcy 2" i dosiedli sie do mnie jacys dwaj nieznajomi i mnie
obrobili...


W kinie trwa seans filmowy. Ciemno...
Nagle rozlega sie oburzony damski glos:
- Czy nie moglby pan polozyc swojej reki gdzie indziej?
- Moglbym, ale robie to pierwszy raz i nie mam jeszcze tyle smialosci...

--
Hero
Yamaha XJ 900 F `93
"To jest najwieksze nieszczescie-
 nie wyzyc zycia" - Bruno Schulz


Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: info : pl.rec.motocykle

This is a multi-part message in MIME format.

--------------23E6EA5541F
Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
Content-Transfer-Encoding: 7bit


Piotr Pietrasik wrote:
Chcialbym stworzyc grupe pl.rec.motocykle.
Po blizsze informacje zapraszam na : pl.news.admin
Dziekuje.


                Heja! raz jeszcze!
  Wlasnie kupilem nowy numer "Swiata Motocykli". Mam pomysl, ze moze by
tak dac ogloszenie albo po prostu napisac do zBIKEowanych o grupie
dyskusyjnej ...'motocykle"... Mysle ze ta droga mozna wiecej ludzi
zachecic do pomyslu. Poza tym bywalem na roznych innych listach
dyskusyjnych ( np. XS11 ). Mysle, ze w miare rozwoju grupy mozna by
zalozyc podgrupy dla poszczegolnych marek czy nawet modele ( np jest
grupa HONDY VFR poleca, zwlaszcza WAV'a z odglosem pracy silnika 300 kB)
   POzdrowienia i raz jeszcze apel o 'deptanie' tematu. Warto...
                'Dziadek'

p.s dolaczam zdjecie mojego 'malenstwa'... XJ 900... Jak ja go
lubie...?!:))))))))

--------------23E6EA5541F
Content-Type: image/jpeg; name="Xj.jpg"
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Disposition: inline; filename="Xj.jpg"

<encoded_portion_removed
Qg8+q//Z
--------------23E6EA5541F--

Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Tak jeżdżą policjanci na motocyklach .
Służbowe yamahy XJ 900 diversion to krówska nie nadające się do szybkiej jazdy,
typowy wół roboczy z zawieszeniem z połowy lat 80, koleina nawet przy 60 jest w
stanie nieźle nastraszyć. To ze służył 10 lat nie oznacza że 10 lat jezdził na
motocyklu. A ciężarówka to po prostu pech.
A co do prędkości - łatwiej taką koleinę przejechać przy 140 niż przy 80 -
sprawdzone empirycznie :)
Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Co robicie z brunatno-rdzawym kolorem rur tłumika.
Tak, mozna pochromowac, ale szybko sie chrom zacznie przebarwiac. Z tego co
wiem, to jesli motocykl ma chromowane kolanka (np. moj XJ 900 Div.) to ma
on "rure w rurze" i powoduje to, ze wysoka temperatura nie dziala bezposrednio
na warstwe pochromowana.
Wczesniej mialem GS500E. Jak go kupilem, to kolanka mial przyrdzewiale. Egzamin
zdala czarna farba w sprayu odporna na temp. do 800 st. C. ktora kupilem w
Louisie. Pomalowalem tym caly uklad wydechowy oprocz tlumika i bylo OK. Po
dwoch latach prysnelem ponownie kolanka. Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: xj 600 po lekkim szlifie
sprawdzisz to tylko z wyśmienitym motocyklistą
sam nie pakowałbym sie w taki zakup
długo szukales motocykla i gruba kasę na niego wydajesz
nie pchaj sie w dodatkowe koszta
poszukaj jeszcze, poczekaj a lepiej na tym wyjdziesz
(a! i weź XJ900 -mają lepszą opinie
napisz na skrzynkę, gdybyś mieszkał w okolicach podkarapcia
gdy szukałem motoru trafiłem na faja ofertę z XJ 900
w Łańcucie)
Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: ChceKupicGSX1100GPoszukujeInforma cjOdUzytkownikow
Wilkie dzieki. Najbardziej sie obawialem tego spalania na trasie jazeli
faktycznie spada do takich wartosci to XJ 900 Diversion przegrywa jednak GSX G
wyglada duzo lepiej w porownaniu do XJ i szala sie przechyla na strone GSXG
wlasnie la ejeszce spedze 4 miechy w Iraku i poczekam na nowe opinie zanim
wroce i kupie sobie nowego padalca :) prosze o wiecej opinii, informacji. Wiem
ze sprzety sa bardzo dynamiczne co mi sie bardzo podoba cieple kluchy w stylu
XJ mi sie nie podobaja decydowac jeszcze bedzie jazda probna GSX G nigdy dotad
nie jezdzilem wiec moze byc ciekawie. Pozdrawiam. Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Yamaha XJ 900N
Yamaha XJ 900N
Witam.
Stoję przed trudnym wyborem, zastanawiam się czy warto kupić Yamahe Xj 900
rocznik ’85. Przebieg 80tys.-raczej prawdziwy.Oglądałem, jeździłem i według
mnie to wszystko jest Ok. Sprzęt raczej zadbany.
I prosił bym bardzo o jakiekolwiek informacje, na temat tego modelu. Co
prawda znalazłem na stronie
www.motocykle.domeczek.pl/prezentacje_moto/yamaha/xj900/xj900.htm
informacje na temat tej Yamahy ale może ktoś śmiga takim modelem i napisał by
co nieco tak od siebie? Na co zwrócić uwagę przy tym modelu? Ile pali? Jak
się prowadzi? Itp.
Według mnie to trochę sporych rozmiarów jest ta Yamaha :-) I tak zastanawiam
się jak to naprawdę jest z tym zawieszeniem bo z tego co przeczytałem to nie
brzmi to dość ciekawie: „Szybko jednak wyszło na jaw, że przy większych
prędkościach motocykl wpadał w niebezpieczne drgania”. ?

Pozdr. Wojtek
Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Yamaha XJ Diversion 900
yo!

XJ 900 Divesion - piekna maszyna - jeden z moich faworytow ;) 67 tys km? Czy to
duzo? Bardzo dobry moj kolega i stary wyjadacz ( rok produkcji 1950 ;) na
jednym ze zlotow spotkal pare Francuzow ktorzy przybyli na XJ 900 (stara wersja
ale nic to nie zmienia). Maszyna miala przejechane 190 tys km i...
niewymieniony lancszek rozrzadu. Silnik nigdy nie byl otwierany i w stanie na
tyle dobrym by przyjechac do Polski i wrocic do Francji. Jakis czas temu Pan
Marek Harasimiuk opisywal stan swojej Yamahy 1100 - konstrukcyjnie barzo
podobnej - Jego motocykl dawno już przekroczyl 200 tys km i nadal jezdzi.

Reasumujac - zrob normalny przeglad jaki nalezy sie swiezo nabytemu motocyklowi
i smigaj dlugo i szczesliwie - szanujac maszyne masz zrobic 200 tys - a do tego
jeszcze daleko ;)

szynszyll
xlv750r + 73 tys km Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: eurojamsmoto UWAGA !!!!!
heja Radek,miło Cię widzieć na forum gazety,miałem problemy z logowaniem na
forum motocyklistów dlatego głównie jestem tutaj.Mam nadzieję że dołączasz do
ekipy na bemowo.jak twoja kawka? bo paweł z xj 900 bardzo happy.ja będę leciał
do reichu po sv 1000 lub fazera 1000.pozdro Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Jakieś ładne potrzebne na gwałt..........
Jakieś ładne potrzebne na gwałt..........
Są pilnie potrzebne kolanka do Yamahy xj 900 Diversion z 2001 roku, może być
nawet cały układ wydechowy. Kumpel ma motocykl, ale okradziony z wydechów, jak
na razie załatwiłem mu lewy tłumik, ale reszty nima.......
Macie może namiary na kogoś kto ew. dorabia kolanka wydechu?
Proszę o konkretny odzew
Dzięki, zawsze Wasza Lysa
Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: mozecie poradzic?
To ja mam pytanie do kolegi, bo zastanawiam się nad czymś większym i XJ 900
jest bardzo poważnym kandytatem (nie ukrywam, że chodzi o wał kardana). Pytanie
dotyczy 5 biegu, ponieważ czytałem że jest on trochę za krótki i przez to
zużycie paliwa jest dość wysokie. Czy tak jest faktycznie ? Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: mozecie poradzic?
O ile się orientuję, to 900 diversion jest sporo droższa od NTV.
Spalanie nigdy nie przekroczyło 5,2l.
Jak sam szukałem motocykla to zastanawiałem się nad NTV lub XJ 900.
Wybrałem NTV ze względu na tańszy serwis /przegląd co 12000/ i nie żałuje
wyboru.
Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: sv 650 vs Hyosung gt 650 vs Junak gladiato 650 ?
"reasumujac - jeden jest prawie wsciekly a drugi prawie turystyczny. Ja bym
wybral SV - XJ to juz prehistoria ;)"

No wiesz co tutaj mnie zaskoczyłeś, bo w Moim temacie piszesz, że XJ 900 S jest
Twoim ideałem, a tutaj krytykujesz jej młodszą siostrę, która to jakby nie
patrzeć jest niezwykle wdzięcznym, prostym, mało obsługowym, ekonomicznym i
awaryjnym motocyklem z bardzo żywotnym silnikiem, nadającym się świetnie do
jazd miejskich, jak i blizszych oraz dalszych wypadów turystycznych:)
Miałem taki "szajs" przez trzy sezony z hakiem i mogę to prehistoryczne cudo
polecić z czystym sumieniem :)

Ja też mogę powiedzieć, ze SV to taki motur, co se o dupę można potłuc, bo do
czego to to ma niby służyć?? Ma fajnie gadać,ładnie wyglądać i to wszystko??
A fe ;-)))))
Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: sv 650 vs Hyosung gt 650 vs Junak gladiato 650 ?
yo!

jak dla mnie XJ 600 i XJ 900 diversion to dwa zupelnie inne segmenty. z
segmentu 600-setek zdecydowanie wolalbym SV650 niz XJ 600. XJ 900 D to
transatlantyk do dlugich wygodnych przelotow z pasazerem i okufrowaniem + wal
kardana ;) konstrukcyjnie nie jest najnowoczesniejszy ale w tym segmencie juz
tak bardzo na to uwagi nie zwracam. jezeli zas chodzi o lekkie 600 to SV ze
swoja waga i moca potrafi niezle wyskoczyc. I o to tu chodziło ;)

pozdrawiam!

szynszyll
xlv750r Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Koniec rozmyślań trzeba działać !
Dzięki Leszku za poradę ;)
Jak już pisałem wcześniej, będzie to jednak XJ 900 S Diversion :)
Już nie będe pisał co, jak i dlaczego :) Tak postanowiłem i koniec kropka :)
MotoScout24.de i mobile.de obserwuję już od dłuższego czasu :) Z tego co
zauwazyłem, to ceny sa tam zdecydowanie zawyzone, w stosunku do ofert osób
prywatnych :)
Motocykl przywiezie mi znajomy, który zajmuje się tym zawodowo. Mieszka już
długo we Frankfurcie i przyuszczam,że jest dosyć dobrze zorientowany w lokalnym
rynku jednosladów z drugiej ręki, o czym miałem okazję się przekonać kilka
razy :)

Co z tego wyjdzie?? Zobaczymy, ale po wielkanocy zamelduję jak się sprawy
mają :)

Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: virago 125 na początek?
pewnie zaraz po mnie pojadą, ale proponuję Ci XJ 900 albo Virago 750
na moto jeździ się w zasadzie tak jak na rowerze (tylko łatwiej - nie trzeba
pedałować)
a Twój wiek (przepraszam, ze per Ty) wskazuje, że w głowie masz coś więcej niż
siano z trotami - znaczy się dasz rade!
a te dwa są przepraszam, ale WYJEB*STE!!
(A xj ma kardana i docenić to trzeba!)
Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Dywersja dla dryblasa
jak dobrze poszukasz to znajdziesz xj 900 w dobrej cenie,a sprzęt pomimo bliżniaczego symbolu xj jest diametralnie różny od 600 które pomimo dobrych opinii jest małym sprzętem.kardan,wysoka owiewka,moto 2 rozmiary większe,stałe tarcze,lepsza kanapa,itp.itp.zamiast pakować hajs w bzurne dodatki które i tak nie rozwiążą sprawy kup maszynę która jest warta swej kasy.wiem co mówię bo szwagier miał podobny dylemat,i xj 900 pasuje mu jak ulał. przy wzroście 186 wyglądałby na 600 jak na "wicia na kocie":) Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Dywersja dla dryblasa
jak masz 100 kg wagi to co cię boli masa motocykla.sam zrobiłem krótką przejażdżkę 900 i spoko (z moimi 75 kg.)spalanie napewno nie jest dużo wyższe od 600 (szwagier nie narzeka na szczególny wir w baku) a zrekompensuje ci różnicę smar do łańcucha (i samo upierdliwe jego smarowanie).a i jeszcze jedno
- Jak sie zabiore z bagazami i moim szczesciem to bedzie
prawie pół-tonowy zaprzęg.
i ty taki "zaprzeg" chcesz dać na 600 !!!,daj spokój to nie będzie jechało
xj 900 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, tyle Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Test długodystansowy - 100 tys. km Hondą CBR 10...
Witam!
Moją eFkę '92 w malowaniu ze zdjęcia zanabyłem juz chwile temu. Przelatalem nią
5 sezonów. Nakręciłem nie za dużo bo 27 kkm. Nigdy mnie nie zawiodła chwilami
miałem ochotę się niezgodzić z kolegą Tomkiem co do wymienianych przez niego
mankamentów. Ale być moze za mało latałem sprzętem żeby miało co wyjść.
Później przez chwile miałem okazję ujeżdzać Duala i tu pewne nowum - nieco
cięższy ale lepsze (bezpieczniejsze) hamulce - niektórzy mówią, że ten Dual to
zabójstwo - niepotwierdzam!
Poza tym zgadazm się z przedmówcą z ta różnicą, że u mnie spalanie było
znacznie niższe - 6-6,5 w cyklu mieszanym .
Ogólnie w cebrzykach prowadzenie i hamulce bez zarzutów. Dla rozważnych mogę
nawet polecić na pierwsze moto - ja sam zacząłem od XJ 900 co też miala koło
100KM.
Teraz stałem się szczęśliwym po(do)siadaczem XX'a i to jest jedyny słuszny
wybór na tą chwile. Do szybkiej turystyki nie ma nic lepszego!
Także - szerokości życzę i do zobaczyska na trasach...
J. Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Yamaha 900 S Diversion
Hmm widzę w końcu cos na tym forum odnosnie XJ 900 S Diversion :)
Sam szukam takiego motocykla dla siebie z lat 95-98, ale cięzko w kraju cos
sensownego upatrzyć ;)

W sumie swoje doświadczenia opieram na prasie, internetowych forach itd; i sam
chętnie dowiedziałbym sie czegoś konkretnego na temat tego motocykla :)

Gdyby ktoś chcial sie podzielić wrażeniami, to bardzo chętnie poczytam i
ewentualnie zapytam, jak cos będzie mnie jeszcze gnębić ;)

Za pomoc z góry dziekuje ;)
Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Ile wg wasWytrzymujeBezawaryjnieWspółczesnySilnik?
yo!

w zyciu bym V2 Hondy nie kupil - to szajs ;)

szynszyll
xlv750r

p.s. pytanie postawione na poczatku uwazam za durne. ale znam:

xj 900 z ponad 200 tys km
XLV z ponad 200 tys km
fj 1200 z ponad 200 tys km
AT i TA z ponad 200 tys km

co do nowych konstrukcji to przyznam szczerze - nie budza mojego zaufania - nie
podoba mi sie ta ciagla pogon za moca i momentem obr - nic za darmo - cena jest
trwalosc.

Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: jaki dla początkującego, mam 192 wzrostu i lubie
Hmm skoro lubisz sportowe i masz 192 cm wzrostu to kup sobie Opla Calibrę,
przynajmniej Ty będziesz bezpieczy. A tak na poważnie, to Bandit 1200 nie jest
taki groźny i możesz kupić jeśli wyobraźnię posiadasz, a prawko zrób
koniecznie. Dla siebie to zrób i dla innych, i nie bierz na początek nikogo na
tylne siodełko. Polecam jeszcze Yamahę TDM 850, XJ 900, Africę Twin, CB od 750
w górę, GSX 750 i w górę - naked, jeśli chodzi o motocykle da wysokich.
Pozdrawiam. Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Yamaha XJR 1300. Blisko ideału
Yamaha XJR 1300. Blisko ideału
Moją uwagę przykuł art. dot XJR 1300.Nie ukrywam , że motocykl ten
powala mnie na kolana-zarówno sylwetka jak i sposób w jaki prowadzi
się ten motocykl faktycznie bliski jest ideału.W ubiegłym roku
miałem okazję przetestowac ale model xjr 1200- sam ujezdzając starą
dobrą xj 900 f w wersji naked.Masa motocykla nie zrobiła więc na
mnie żadnego wrażenia.Silnik tego motocykla można nazwac małym
reaktorem jądrowym.Nie ma dla niego obrotów w których nie zasadziłby
motocyklowi kopa po szarpnięciu manetką gazu.Prowadzi się jak
prawdziwa dama-subtelnie i z klasą ale i z charakterem.W tym roku
planuję zakup któregokolwiek z egzemplarzy w nienegannym stanie
technicznym. Naprawdę warto. A- i jeszcze jedno- ścigacze mają
ogromny probem w konfrontacji z tą Yamahą podczas startu z pod
świateł. Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Pytanie z natury tych idiotyczno oczywistych
Daj też pokój tej R6 to maszyna skierowana do naprawdę wąskiego grona klientów.
Nie jeździłem żadnym z tych motocykli ale wydają mi się podobne do tego czego
być może poszukujesz na początek: NTV Dowil (czy jak to się piszę), XJ
900...XX, GSXR FJR to motocykle wydaje mi się docelowe. ( i dobrze, jest o czym
marzyć:) i wydaję mi się że nie tyle jest bezpieczniej, co trochę ciszej na
temat motocyklistów wariatów, i ich zgonów). Czemu się tak wymądrzam(?)
ponieważ kilka sezonów jeździłem MZkami, i czułem się pewnie, ale wiem że
gdybym od razu z MZ przesiadł się na to co mam, to marnie bym skończył!
Pojeździj chociaż pół roku czymś mniejszym,(najlepiej po mieście) to inwestycja
która się opłaca. PZDR. Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: motocykl o dużych gabarytach dla początkującego
kup XJ 600 najlepiej golasa ew Bandita jest duzy i daje rade
mam 190cm i Bandit jest idealnie skrojony
na GSX bedziesz jak na psie wygladal i sie zalamiesz od obciazenia na rekach
i nie kupuj plastika na pierwsze moto bo szybko sie przekonasz ile kosztuje owiewka
XJ jest ok bo ma spora mase i miesca dosyc
mozesz pomyslec o XJ 900 ma kardana wiec odpada palowanie sie z lancuchem ale ma juz troche mocy jednak mozna na tym zaczac przy takich gabarytach jakie masz to ogarniesz Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Chcę kupić ścigacza - doradźcie
A ja - zgodnie z radami na preclach - zaczalem od Jawy, ktora znudzila mnie po 2
miesiacach, nastepna byla XJ 900 F, ktora mam do dzis, czyli juz 4,5 roku.
Wlasnie ta XJ jest swietnym pierwszym moto, bo (poza parkingiem) latwo ja
opanowac, mimo ze ma prawie 100 KM. Natomiast na parkingu okazuje sie, ze jest
za...biaszczo ciezka i dlatego pare razy musialem ja podnosic. Ach, dawne dobre
czasy ;)
Za rok - mam nadzieje - kupuje Hayabuse 2. generacji.

IMHO kupowanie innego moto, niz Ci sie podoba (bo to, panie, niebezpieczna
maszyna, lepiej kup sobie Jawe) jest do bani, bo nie bedzie sprawiac frajdy, a
nastepna moze byc na tyle inna, ze doswiadczenia z tej Jawy na nic Ci sie nie
przydadza (moja przesiadka na enduraka to przyklad takiej sytuacji).
Inna sprawa, ze niestety ludzie na moto gina czasem, wiec ostrzezenia przed R6
na pierwszynke sa uzasadnione o tyle, ze mozesz dac sie poniesc fantazji, albo -
co rownie niebezpieczne - zaczac sie bac motocykla. Oba przypadki moga skutkowac
dzwonem, wiec pamietaj, zeby ostroznie dozowac sobie doznania ekstremalne
(najlepiej na jakichs szkoleniach, np. treningi na torze Poznan) aby przenigdy
nie ulec ani brzwurze, ani panice (takiej, gdy zaciskasz rece na manetkach,
przez co nie jestes w stanie sterowac - byl kiedys taki filmik w youtube, gdzie
kolo jedzie prosto w drzewo, ma jakies 200 m do tego drzewa, ale nie jest w
stanie nic zrobic ze strachu i na koniec wali centralnie w pien). Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Jawa black style 350640
Coś nie bardzo wierzę w tą większą trwałość i niezawodność emzetki. Niestety, ale to ten sam poziom technologiczny. Dobry dla ludzi, którzy wolą pracę w warsztacie od samej jazdy na moto.

Nawet lubię "pobrudzić sobie ręce" od czasu do czasu, ale ze swoją Jawą TS 350 typ 638 mam problem, z którym sobie nie radzę.
Zauważyłem, że jest przekręcony gwint od świecy w głowicy lewego cylindra. Wykręciłem więc głowicę i zawiozłem do zakładu, żeby zrobili tuleję. Na drugi dzień odebrałem, zamontowałem, przykręciłem zbiornik paliwa i... martwa cisza. Kluczyk w stacyjce, a nie działają żadne urządzenia: klakson, lampy, kierunki, zapłon...
Przyszło mi do głowy, że może przyciąłem zbiornikiem jakiś przewód. Rozebrałem więc pół Jawy oraz cały kokpit i stacyjkę (nakrętka 8-kątna, chyba z 4 cm średnicy - musiałem odkręcać żabką hydrauliczną, która waży z 10 kg) i... ponieważ nie znam się na elektryce (ni w ząb) - nic nie widzę. Na oko żaden przewód nie jest złamany, a nie wiem jak sprawdzić, czy przewodzi prąd (chociaż mam miernik).
Nie mam pojęcia, co się mogło stać. Według "serwisówki", jeśli nie palą się kontrolki po włożeniu kluczyka, to prawdopodobnie poszedł bezpiecznik akumulatora. Rozebrałem więc jeszcze boczki i szukam bezpieczników - no nie ma! Nigdzie nie widzę bezpieczników.
Może Wam się coś takiego zdarzyło? Poratujcie!
Czy mogłem coś zepsuć zakładając odwrotnie (tzn. na niewłaściwe cylindry) przewody wysokiego napięcia na świece?

Pozdrawiam,

Notofru
XJ 900 F, DR-Z 400 E, Jawa TS 350 638 Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Jawa black style 350640
Dzięki za odpowiedź.

No właśnie całą elektrykę (mech. nazwał to uprzężą) wymieniałem na nową, bo
poprzedni właściciel doprowadził ją do stanu, w którym mech. rozłożył ręce w
geście rozpaczy.
Pod prawym boczkiem też szukałem i nic mi się nie rzuciło w oczy.
Aku ma ponad 13V, więc raczej jest OK.
Ha, schemat mam, ale co z tego, skoro jestem elektrycznie upośledzony? :) Dziś
przyjeżdża do mnie zaufany mechanik, który doskonale wyszykował mi już dwa
motocykle i - mam wielką nadzieję - naprawi, co zepsute.

Pozdrawiam,

Notofru

XJ 900 F, DR-Z 400 E, Jawa 350 TS 638 Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: jaki kask szczękowy
...ale to przecież kask otwarty, tylko z jakimś prętem pod brodą.

Ja bym polecił kask Lazer GL-V Century - jest cichy, niedrogi, ma antifoga w formie wklejonej drugiej szyby na uszczelce, czyli tak jak pinlock, tylko bez tych "pinezek" w szybie, świetną wentylację, antyalergiczne wypełnienie, które można wyjąć do prania, deflektory: oddechu i wiatrowy, coś na kształt Whisper Strip kita z Shoei i IMAC - system dopasowywania się wkładek do twarzy bikera. Nie miał jednak wysuwanej blendy, ale to nie szkodzi, bo podobno wszystkie prędzej, czy później się psują.
Jeździłem nim przez 3,5 roku, aż przerysowałem go o asfalt. Szkoda, bo fajny był... Teraz wystawiłem go na alledrogo, może się jeszcze komuś przyda.

Pozdrawiam,

Notofru

Jawa TS 350 638 '89 - sprzedam -
- tinyurl.com/56owmt
XJ 900 F '93
XT 600 E '95 - sprzedam -
- tinyurl.com/69k35r
Suzuki DR-Z 400E 2004 - Yes, yes, yes! Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Przejazd przez Czechy,Austrię,Włochy...
Akira? Chyba znam Cię pod innym imieniem ;)
Tą trasę na 99,9% robiliśmy razem - ja na XJ 900 F z topcasem i bez pasażerki, a szkoda ;)

Dodam jeszcze, że jechaliśmy raz przez Czechy i nie polecam - o ile chcesz dojechać na miejsce w jeden dzień.
Ograniczenia prędkości traktowane są tam bardzo poważnie i można zapłacić straszliwą "pokutę" za 1 km/h ponad limit. A trasa biegnie w sporej części poza autostradą - przez wioski.

Pozdrawiam,

notofru Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: XJ 900 Diversion
XJ 900 Diversion
Witam
w jakich latach była produkowana xj 900 i czy wszytskie modele były
z wałem kardana? Przejrzałem modele dostępne w internecie i to co
podają sprzedający bywa mocno rozbierzne :-(
Zastanawiam się nad tym motorkiem bo ma niewątpiwie kilka zalet. Mam
już mętlik w głowie... Dotychczas byłem "ślepo" zapatrzony w CB
750SF, ale teraz biorę już też pod uwagę XJ 900 jak i GSX 750
Inazuma. Cenowo wypadaja one korzystniej od Hondy.
Swoją drogą do 10000 PLN nie kupię nic ciekawego, sportowo-
turystycznego na dojazdy do pracy, wycieczki wakacyjne we dwójkę.
Pozdrawiam Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: XJ 900 Diversion
XJ 900 ma napęd wałem i chyba jest to jednyna mocna strona tego
motocykla. Nowsza Diversion jest:
-brzydka jak psia kupa (np. za cylindrami ma taką perzestrzeń, że
można zapakować kurczaka - po dłuższej podróży będzie dobry)
- cieżka i nie mam na mysli tylko samej masy (239 kg na sucho, z
łynami się robi 260) - środek ciężkości jest wysoko
-nie tak prosta w serwisie jak XJ 600 - pozornie podobna, ale jednak
cieższy dostęp, np. do regulacji zaworów
- wiotka rama (nie mówię już o starszej generacji, która ma na
dodatek cieniutkie lagi)

Dużo lepsza moim zdaniem jest niezawodna i praktycznie bezobsługowa
Cb 750 lub wspomniana Inazuma - fakny, klasyczny motocykl ze
sprawdzoną techniką (silnik konstrukcyjnie taki sam jak w Bandicie,
GSX-F itp).

Ale może jestem uprzedzony Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: XJ 900 Diversion
xj 600 jest uniwersalna, to fakt. Kuzyn kupił rok temu i już chce
sprzedać bo mu mocy brakuje, a jak jedzie w 2 osoby to już wogóle
nie jedzie. Z tego też powodu celuję w coś mocniejszego aby za rok
nie szukać nowego.
Pytanie do xj 900 : co i w jakim roku zmienili? znalazłem okazy z
początku lat 90 i zastanawiam się czy brac pod uwagę tylko stan
motocykla czy również sugierować się rocznikiem z uwagi na
modyfikacje?
To czy jest ona brzydka czy nie to wiadomo kwestia gustu,
niewątpliwie jest ona wygodna i to ma duże znaczenie w długich
wycieczkach.
Macias a jak u ciebie kształtowało się spalanie? Sądząc po masie i
tylko 90KM (bo tyle ma?) ma co dźwigać ;-)
Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: XJ 900 Diversion
Mam XJ 900 Div. rok 96 - i musze przyznac ze jestem z niej bardzo
zadowolony. Jest to 4 moto japońskie jakim pomykałem. Przyznam sie
ze tez mnie straszyli masą, spalaniem i miekim przodem, ale po kolei
1. Zalezy do czego potrzebujesz motocykl (u mnie sie sprawdza do
jazdy po miescie jak i na trase)
2. spalanie - przy grzecznej jezdzie (trasa ok 120, spala mi 5-5,5 l-
miasto do 6,5l)
3. mieki przod ? - zalecany olej w lagach to 5W - ja zalałem 15W i
nic sie złego nie dzieje, zresztą tak robi sporo uzytkowników tego
moto.
a co do reszty - wiadomo Goldasa i R1 z niego nie zrobisz Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: XJ 900 Diversion
miałem XJ 900 z 87 roku dużo ładniejsze od Diversion, z tego co
słyszałem silnik też jest leprzy trfalszy. Heble ok ale przednie
zawieszenie jest do duuupy, nawet twardszy olej nie pomaga. Ogólnie
motocykl jest pakowny i wygodny nawet długie trasy nie męczą
polecam.
Zastanawiałem się nad wymianą przedniego zawieszenia od na Bandita
(min. średnica lag 41 mm).
nara Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: diversion 900 vs. TDM
Witam! Niedawno nabyłem XJ 900 ' 2003. Moje spektrum (po Inazumie 750)
obejmowało Bandita 1200 i TDM-kę. Akurat trafiła się XJ. B12 jeździłem i wydał
mi się zbyt zwariowany jak na sprzęta do turystyki. Połowy mocy i momentu i tak
bym nie wykorzystał. Poza tym miała za wysoko podnóżki.

Teraz o XJ-cie. W porównaniu z Inazumą i B12 zawieszenia bardziej wiotkie - w
drobnych koleinach czy nierównościach odczuwa się pływanie motocykla. Sprzęt
bardzo wrażliwy na ogumienie ze względu na moment,kiepskie zawieszenia i masę.
Bardzo wygodny dla pasażera, fajnie wyposażony. Dobra ochrona przed wiatrem na
seryjnej szybie tak do 140, powyżej trzeba się pochylać, ale nidy nie wieje na
korpus jak na nakedach. Spalanie - paliwożerność XJ900 to wielki mit - mi
podczas testów w cyklu 20% miasto, 70% podmiejskie kręte drogi, 10% pałowanie
160 na obwodnicy spaliła 5,5 litra. Miły sprzęt, bardziej sprecyzowany i
dojrzały niż bandit. Masa spora (270 z płynami), ale da się opanowac i przyzwyczaić Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: pierwsza podroz KTM-em lc 8 po Austrii
pierwsza podroz KTM-em lc 8 po Austrii
witka,

wszystkich chetnych zapraszam na maila. Ktma adv kupilem niedawno i
postanowilem smignac do Austri, alpy, winkle, zyc i jezdzic:) piekna
sprawa! Co tu duzo mowic kto kocha KTM-a ten wqie, ja juz sie
przekonalem.

wczesniej smigalem Yamaha XJ 900. Zjezdzilem sporo, chorwacja wlochy
czarnogora, bulgaria, rumunia..

zainteresowanych tematem piotrsiarkowski@gazeta.pl
pozdro Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: turystyczny motocykl na początek
Na pewno chodzi Ci o XL? Może to jednak Honda? Albo Yamaha XT?
Ze swojego doświadczenia (jeżdżę XT 600 E) mogę XT-kę bardzo polecić. Gdybym
miał mieć tylko jeden motocykl, to zostałbym przy XT. Nadaje się doskonale na
miasto (zawieszenie, szerokość, wysokość, moc), w niezbyt szybką (ok. 120 km/h)
turystykę po asfaltach oraz w teren, nawet taki z błotem i brodzeniem. Prawdziwy
uniwersal soldier ;)

Ja jednak wolę turystycznie jeździć dużo szybciej, więc potrzebuję czegoś jak
moja XJ 900 F, a w terenie chciałbym więcej mocy i mniej masy, więc kupuję
właśnie DR-Z 400 E... Ale ja jeżdżę już ponad 5 lat, a w Twojej sytuacji XT to
byłby strzał w dziesiątkę.

Pozdrawiam,

Notofru

Jawa TS 350 638 '89 - sprzedam
XJ 900 F '93
XT 600 E '95 - sprzedam -
tinyurl.com/69k35r
Kupię Suzę DR-Z 400E - już niedługo :) Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: czym się różnią modele (cross)
To nie są crossy. To zabawki o mocy 7 kW, z których "R" to tzw. dual purpose,
czyli można nim jeździć po asfalcie i w lekkim terenie (typu nieutwardzone drogi
gruntowe), a "X" jest stylizowany na supermoto, więc pewnie ma twardsze
zawieszenie i torowe opony.
Konia z rzędem temu, kto zmusi X-a do powerslide'a na asfalcie.

Pozdrawiam,

Notofru

Jawa TS 350 638 '89 - sprzedam
XJ 900 F '93
XT 600 E '95 - sprzedam -
tinyurl.com/69k35r
Kupię Suzę DR-Z 400E już niedługo :) Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Wrocław-dzwon
Nie wiem, ale jeśli widziałeś ten dzwon, to mogłeś się zatrzymać i zaproponować
świadkowanie. Wiesz chyba, że przy wypadkach, w których uczestniczy motocykl
zawsze jest multum "świadków" z radarem w oczach typu "panie, on zapier...
czysta na gumie, to jego wina ewidentnie"

Pozdrawiam,

Notofru

Jawa TS 350 638 '89 - sprzedam
XJ 900 F '93
XT 600 E '95 - sprzedam -
tinyurl.com/69k35r
Kupię Suzę DR-Z 400E już niedługo :) Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: jaki bike na podroz 30 tys km glownie po bezdrozac
Jeździłem 1,5 roku Yamahą XT 600 i mogę Ci ją polecić. Jest to bike dość niezawodny, prosty w naprawie (w razie czego) i według mnie optymalnie nadaje się 50:50 na drogi i w teren. Moja ma też fajną płytę do mocowania kufra - warto, żebyś szukał takiej sztuki, która jest już doposażona do turystyki, żeby nie inwestować dodatkowo.

Pozdrawiam,

Notofru

Jawa TS 350 638 '89 - sprzedam
XJ 900 F '93
XT 600 E '95 - sprzedam -
tinyurl.com/69k35r
Kupię Suzę DR-Z 400E już niedługo :) Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: poszukiwania sprzętu z serii "mój pierwszy raz"
Przy Twoim wzroście, to chyba mogę Ci polecić Yamahę XJ 900. To był mój prawie-pierwszy motocykl (nie licząc kilkuset km na Jawie).
Fakt - jest ciężki, ale jadąc się tego nie czuje. Ma za to mocny (98 KM) silnik, który swoją moc oddaje delikatnie (nie zaskoczy Cię nagłym zrywem). Ma też wał napędowy, co zmniejsza ilość czynności obsługowych. Doskonale nadaje się do dalekich wyjazdów turystycznych, bardzo fajnie daje radę w mieście (tylko na postojach na początku trzeba pamiętać, żeby nie dać mu się wychylić, bo będzie gleba).
Na winklach ustępuje nowocześniejszym sztukom i przy prędkościach rzędu 200 km/h dostaje wibracji, ale początkujący motonita chyba nie potrzebuje pogromcy zakrętów i za.ierdalacza typu R6 ;)
Motong ten jest jednak przewidywalny, niezawodny, łatwy w ogarnięciu i baaardzo wytrzymały. Mój przejeździł dotychczas 120k km bez remontu, a podobno średnio potrzeba aż 300k km, żeby była potrzeba zmiany tłoków.

Moim zdaniem nie jest fajnie co roku zmieniać sprzęta, a jeśli będziesz zaczynał od GS500, to szybko się nim znudzisz w miarę nabierania umiejętności.
Jak Ci się nie spieszy, to zaczekaj trochę - za rok będę sprzedawał swoją XJ ;) - po 6 latach przyjdzie czas na coś radykalnie mocniejszego.

Pozdrawiam,

Notofru

Jawa TS 350 638 '89 - sprzedam -
- tinyurl.com/56owmt
XJ 900 F '93
XT 600 E '95 - sprzedam -
- tinyurl.com/69k35r
Suzuki DR-Z 400E 2004 - Yes, yes, yes! Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: pas nerkowy
Pas nerkowy jest Ci potrzebny, jeśli masz krótką kurtkę. Ja jeżdżę w długiej, która ma "ogon" spinający przód z tyłem kurtki i pas mi już się na nic nie zda.
W zimowej kurtce mam przedłużany zadek, na którym sobie siadam - i też pas nerkowy zostaje w garażu.
Gdy ujeżdżam enduraka, albo gdy jest poważnie gorąco na dworze, jeżdżę w zbroi, która zawiera ochraniacze sztywne: klatki piersiowej, łokci, przedramion, żółwia i pas nerkowy. I to jest zajebiaszcze rozwiązanie.
Muszę tylko kupić sobie inny rozmiar, bo mam L i jest ciut za duży. Jeśli cię interesuje moja sztuka (wyprana i bez draśnięć, rozdarć), to pisz na ak@NOSPAMgontyoc.pl (wywal wstawkę o spamie).

Notofru

Jawa TS 350 638 '89 - sprzedam -
- tinyurl.com/56owmt
XJ 900 F '93
XT 600 E '95 - sprzedam -
- tinyurl.com/69k35r
Suzuki DR-Z 400E 2004 - Yes, yes, yes! Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: suzuki
Hej,

No przecież to jest poczciwe "jajo" - Suzuki GSX 600 F o mocy 86 KM, a nie 120!
Poniżej link na dowód:

www.bikez.com/motorcycles/suzuki_gsx_600_f_1991.php
Pewnie gość podał fabryczny numer produkcyjny, który służy do odróżnienia różnych wersji tego samego modelu.

Pozdrawiam,

Notofru

Jawa TS 350 638 '89 - sprzedam -
- tinyurl.com/56owmt
XJ 900 F '93
XT 600 E '95 - sprzedam -
- tinyurl.com/69k35r
Suzuki DR-Z 400E 2004 - Yes, yes, yes! Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: suzuki
Tak, masz rację - imbryk lub czajnik! Nigdy nie pamiętam, który jet który. A
faktycznie zmiana owiewek przyszła w 1998 roku.

Pozdrawiam,

Notofru

Jawa TS 350 638 '89 - sprzedam -
- tinyurl.com/56owmt
XJ 900 F '93
XT 600 E '95 - sprzedam -
- tinyurl.com/69k35r
Suzuki DR-Z 400E 2004 - Yes, yes, yes! Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Pierwszy motor dla dużego faceta
yo!

nie napisales nic o kwocie jaka chcesz przeznaczyc na motocykl, moje typy to:

XJ 900 Diversion - stare ale jare, motocykl do wszystkiego, kuloodporny i
przewidywalny
DL650 - doskonaly sprzet na poczatek, zeby zorientowac sie czego oczekujemy od
motocykla

zasadniczo nie polecalbym motocykli ze skrajnych rejonow tj. super sportow,
czopkow, czy hard enduro. i tak najczesciej pierwszy motocykl nie jest
docelowym. pzdr

szynszyll Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: olej do wału kardana w XJ 900 Diversion
olej do wału kardana w XJ 900 Diversion
Mam pytanko do znawców obsługi wałów kardana.
- Jak często wymieniać olej ?
- Jaki olej zalać (minerał, pół czy też syntetyk) ?
- Ile tego oleju wchodzi ?

Będę robił to pierwszy raz a instrukcję mam tylko do Xj 600 :-(

Pozdrawiam
Paweł Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Motocykle BMW
cyt.

Czy można przymierzać się do
> motocykla, który ma już za sobą ćwierćwieczną historię i żądać od niego
> niezawodności? To chyba tylko w przypadku BMW, bo nie znam żadnej innej marki
(a tym bardziej japońskiej) żeby bez obaw odbywać podróże na takim starszawym
moto...

no to sie Harasimiuk wścieknie ;)

moim skromnym zdaniem jezeli japonia jest szczerze i uczciwie serwisowana to
nawet 25 lat nie robi na niej wrazenia - co wiecej - solidnosc wykonania i
jakosc uzytych materialow w latach '80 tych byla wg mnie zdecydowanie lepsza
niz obecnie - nie cieto tak histerycznie mas i kosztow produkcji.

Honda serii VT, duze GS-y, duze XJ i XS, duze CB jezeli tylko sa szanowane
gwarantuja bezawaryjna jazde przez dlugie lata - z 'nowszych' konstrukcji
opierajacych sie jednak na starych rozwiazaniach legenda trwalosci sa FJ-ty i
wszystko oparte na tzw. olejakach Suzuki.

po 25 latach i wiecej trzeba bedzie pewnie przegladnac uklad elektryczny (
zasniedziale styki), gazniki (skruszale membrany i krucce dolotowe),
zawieszenia ( skruszale uszczelnienia) - ale to nie omija zadnej
kilkudziesiecioletniej konstrukcji BMW rowniez ;)

pozdrawiam

szynszyll

p.s. moj 'zlotowy' hit to XJ 900 z 1988 roku z przebiegiem 390 tys km - koles
przyjechal nim z Francji i na luzie tam zamierzal wrocic ;)
p.p.s. jak wyzej - najwiekszym wrogiem motocykli sa polscy 'serwisanci' -
potrafia piekny egzemplaz w 2,3 lata doprowadzic do ruiny. Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Yamaha XJ 900 S Diversion
Yamaha XJ 900 S Diversion
Witam wszystkich !!!

Od dłuższego czasu planuję zakup tego motocykla. Postawiłem akurat na ten
model głównie z tego powodu, że napędzany jest wałem kardana, co jak dla mnie
jest największym atutem, no i wydaje mi się że jest to motocykl, który spełni
moje oczekiwania jeżeli chodzi o dłuższe i krótsze wojaże turystyczne oraz
sporadyczne "szwędanie się" po mieście. Wcześniej przez niemal cztery sezony
użytkowałem Diversion 600 i byłem z niej bardzo zadowolony, co z pewnością
przyczyniło się do tego, ze mój wybór padł na większą siostrę. Ciekawi mnie
czy model "900" kontynuuje dobre "tradycje" modelu "600" i mam w związku z
tym kilka pytań, które mnie nurtują i nie dają mi spać po nocach ponieważ o
modelu "900" informacji na necie i w prasie jest tyle, co kot napłakał (moze
szukałem tam gdzie nie trzeba).Czytałem wypowiedzi ludzi na rónych forach i
niektórzy pisali o wielkim zużyciu paliwa, kiepskich właściwościach jezdnych,
drganiach kierownicy,korozji atakującej ramę i tłumiki itd...(chciałbym
wiedzieć ile w tym prawdy, a ile nie).
Interesują mnie właśnie takie podstawowe informacje jak prowadzenie motocykla
na prostej i w zakrętach, zuzycie paliwa, podstawowe zalety i wady motocykla.
Moze znajdzie się tutaj ktoś kto użytkuje lub użytkował ten motocykl i ma coś
sensownego do powiedzenia na ten temat??

Za wszelkie odpowiedzi i dobre rady z góry dziękuję !!!! Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Motocykl turystyczny
Witam
Jeżeli chcesz z dziewczyną podróżować, a nie macie zbyt dużo kasy.
To polecam YAMAHE XJ 600 (S-z obudową sportową/ N - wygląd klasyczny z
chromowanym kloszem na światło i "solniczkami"). Ten motocykl jest w porównaniu
tani do innych turystyków i w sam raz dla pierwszych motocyklowych podróżników.
Oczywiście jeżeli uważasz że YAMAHA XJ 600 N/S jest za słaba (61 KM) to zawsze
możesz wybrać XJ 900 lub droższą, ale piękną YAMAHE XJR 1300.
Yamaha XJ 600 nowa kosztuje w granicach 23.000 zł - więc w porównaniu z innymi
motocyklami to dość tanio.
A na pewno będziesz z niej ucieszony.
P.S. Jeżeli ktoś chce sprzedać jakiś motocykl - to może umieścić jego
ogloszenie (+ fotka) na mojej stronie (www.motocykle.spec.pl).
Cały bazar-motocyklowy znajduje się pod tym adresem:
strony.sowa.com.pl/beny/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=1
Z motocyklowym pozdrowieniem
Beny z Opola Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: saracen jestem pod wrażeniem motocykli
ktorys z tych ??
www.sportrider.com/bikes/2004/2004-yam-r1-08-3.jpg

www.mc-nett.no/yamaha/02-yamaha/yamaha-xj-900-s-diversion-3.jpg
bike-exchange.com/Yamaha%20Fazer.jpg
Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Starcie z policją
Mentalnośc policjantów z drogówki to może byc temat na prace doktorską......Ja
mam do nich glówne zastrzeżenie ,iż sami nie jeżdzą 50 km/h po
mieście ......to DLACZEGO WYMAGAJĄ TEGO OD INNYCH ?????????( a żeby nie bylo
wątpliwości mówię o sytuacji kiedy jadą bez sygnalizacji ,czyli nie są pojazdem
uprzywilejowanym i obowiązują ich wszystkie przepisy ruchu drogowego).......
2 -motocyklisci jeżdzą grubo ponad 50 to fakt ,ale zauważcie ILE JEZDI
POLICYJNA YAMAHA XJ 900 -BIALA ???? ja widzialem nie raz jak poginal na niej
polis -super-man tak z 120-140( w terenie zabudowanym) -też bez sygnalu ,a
latwo go przyuważyc bo to jedyny duży i szybki motor policyjny w tym
mieście .......... Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: wypadek wczoraraj w Lodzi poczytajce watek


Powiem Ci coś zupełnie szczerze...Jeśli jesteś już za strzelaniem do kogoś
to zacznij proszę od siebie, oszczędzisz ludzkości powielania tak niskiego
poziomu inteligencji w następnych pokoleniach.
Te swoje zacietrzewienie, pasję i fanatyzm które pewnie wyrobiły Ci
znakomitą pozycję w lokalnym kółku różańcowym ojca (tfu!) Rydzyka  możesz
wsadzić sobie w .... buty... może będzieszs wyższy - bo mądrzejszy to
chyba
nie byłeś i już nie będziesz....
bez poważania

--
Hero
Yamaha XJ 900 F `93
"To jest największe nieszczęście-
 nie wyżyć życia" - Bruno Schulz


 luuuu.... mlody gniewny :-))) ale mi pojechales :-)))) pewnie jedne z
pierwszych kol polecialy by w Twoim kierunku no i oczywiscie wspanialego
bolida !!!!! popieram zdecydowanie zdanie kolegi ktory napisal o strzelaniu
do debili i sie tego nie wstydze i nie zmienie zdania pod naciskiem kolesi
ktorzy maja w dupie spokoj i bezpieczenstwo innych a nie wspomne juz o
prawie !!!! tak dla twojej wiadomosci to swiety raczej nie jestem i chyba
daleko mi do tego ale pewnych rzeczy nie "zniese" w tym  miedzy innymi
scigajacych sie po miescie idiotow na przecinakach i bucow ktorzy porownoja
mnie do anomalii spolecznych typu Rydzyk !!!! jak Ci sie nie podoba moje
zdanie na ten temat to mnie nie czytaj !!!!!  co do poziomu twojej
inteligencji to chyba sam sie wypowiedziales wiec nie komentuje i proponuje
popracowac nad soba  ..........
ps
moja zona z racji wykonywania swojego zawodu ma czasami do czynienia z
fragmentami tego co po takich jak Ty  zostaje i nie jest to ciekawy widok a
potocznie zwa to "miesem"..... krew sie tylko na nich marnuje ......

Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Ostatnio dodane ogloszenia - 2008-09-16 17:49
Widzę, że Wasza oferta jest bardzo atrakcyjna na stronce:

Samochody osobowe:

  Audi A6, rok produkcj: 1996  -  cena: 13900 zl
  szczegoly: http://www.motonet.pl?23875

  Mercedes-Benz 201 inst.GAZ, rok produkcj: 1990  -  cena: 4990 zl
  szczegoly: http://www.motonet.pl?23873

  Renault TWINGO, rok produkcj: 1995  -  cena: 3900 zl
  szczegoly: http://www.motonet.pl?23874

  Volkswagen GOLF III TD, rok produkcj: 1998  -  cena: 11900 zl
  szczegoly: http://www.motonet.pl?23871

Motocykle / motorowery:

  PGO Oliver Ciyt, rok produkcj: 2007  -  cena: 2700 zl
  szczegoly: http://www.motonet.pl?23872

  Yamaha xj 900 diversion, rok produkcj: 1999  -  cena: 9800 zl
  szczegoly: http://www.motonet.pl?23870

Inne ogłoszenia:

  Maszyna rolnicza BECZKOWÓZ, rok produkcj: 2008  -  cena: 24400 zl
  szczegoly: http://www.motonet.pl?23868

Samochody ciezarowe:

  Mercedes-Benz 608, rok produkcj: 1973  -  cena: 4500 zl
  szczegoly: http://www.motonet.pl?23876

  Peugeot Partner, rok produkcj: 2001  -  cena: 13000 zl
  szczegoly: http://www.motonet.pl?23869

Dodaj swoje ogłoszenie:

  Samochody osobowe:      http://www.motonet.pl/?mod=osobowe_dodaj
  Samochody ciezarowe:    http://www.motonet.pl/?mod=ciezarowe_dodaj
  Motocykle i motorowery: http://www.motonet.pl/?mod=motocykle_dodaj

Zapraszamy serdecznie!

http://www.motonet.pl


Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Lublin: 121 punktów karnych w 30 minut
W wielu sprawach czytając Twoje posty w myślach im potakuję. Ale dzisiaj,
chłopie, bardzo się rozczarowałem tym, co masz do powiedzenia.
Prawda jest taka, że wśród motocyklistów - do których i ja się zaliczam - jest
dokładnie tyle samo "półmózgów i bandytów", co wśród pieszych, rowerzystów,
kierowców aut osobowych i TIR-owców. Nie bronię tego konkretnego maniaka
szybkości, ale, kurna, czy nigdy nie zdarzyło Ci się nadepnąć na gaz i czekać,
aż wskazówka prędkościomierza dotknie 200 lub ile tam Twoja maszyna da radę?
Nie potępiaj w czambuł wszystkich motocyklistów. Kto jest bez winy niech
pierwszy rzuci kamień. Ale najpierw niech się zastanowi, czy nie grzeszy brakiem
uwagi na drodze, olewactwem, wygodnictwem, czy zawsze używa kierunkowskazów przy
zmianie kierunku jazdy, czy spojrzy w lusterko, zanim zmieni pas, czy zawsze
ustąpi pierwszeństwa przejazdu i nie przejedzie na prawie żółtym, albo nawet już
czerwonym.
Bo to są główne grzechy ludzi, którzy siedzą za kierownicami samochodów.
Prędkość, jeśli nie jest naprawdę astronomiczna - jak w przypadku komentowanego
miłośnika ścigania się z policją, może być jedynie przyczyną wypadku
polegającego na wypadnięciu z drogi. Jeżdżę sporo samochodem (ok. 50 tys. km
rocznie), trochę motocyklem i jeszcze mniej rowerem. I wiesz co? Najwięcej
potencjalnie niebezpiecznych sytuacji miałem właśnie z winy kierowców, potem
rowerzystów. Motocykliści nigdy mnie nie zaskakują, bo gdy prowadzę samochód to
skupiam 90% swojej uwagi na tym, co się dzieje na drodze (i chodnikach!) przed,
za z boków.
Doskonalę swoje umiejętności jazdy pasywnej (samochodem i motocyklem) na
corocznych kursach, trenuję manewr awaryjnego hamowania i omijania za każdym
razem, gdy zmieniają się warunki z letnich na zimowe i na odwrót. Co roku czytam
(i staram się stosować w praktyce) przynajmniej jedną książkę o bezpiecznym
prowadzeniu samochodu i jedną dotyczącą tego tematu dla motocyklistów.
Przeczytaj mój wpis z poniższego linka:

forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=902&w=49163118&a=49189373
...i zaakceptuj, że jeśli kiedyś zginę na drodze, to nazwanie mnie wariatem,
dawcą organów czy bandytą byłoby po prostu wredne.

Pozdr,
Notofru i
Yamaha XJ 900 F Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Czym jezdisz ?
Mam 40 lat i kocham jazde na moto ;-) FJ1200/93 oraz XJ 900/89 mój cel Rumunia
we wrzesniu!!! Pozdrawiam!!! Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Dobrzy ludzie pomóżcie mojej Diversion
curwa ! jaki łańcuch? cytuje:

Silnik-sprzęgło: koła zębate, 2,23 to dla XJ 600
w xj 900 jest to samo ;)

szynszyll

p.s. jeden lancuch masz od rozrzadu a drugi od tylnego kola. innych sie nie
stwierdza ;)
Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: potrzebne częsci do diversiona 900
potrzebne częsci do diversiona 900
Poszukuje dolnej półki, rur teleskopów, ew. całego przodu do XJ 900 Diversion.
Sprawa jest pilna, GG 3379335
Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: XJ 900
XJ 900
Co myslicie o tym moto? Chcę kupic do turystki i do dojazdów do pracy.Słyszłem
wiele opinii, ale więcej nie zaszkodzi. Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: YAMAHA XJ 900 S DIV..
YAMAHA XJ 900 S DIV..
Witam.
Parę dni temu dokonaliśmy zakupu ww motocykla.Czy jest może ktoś na forum kto
może podzielić się z nami informacjami na ten temat?
Pozdrawiam. Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Yamaha XJ 900P
Yamaha XJ 900P
Ach, mieć XJ 900... przeżyłbym nawet to wysokie spalanie. Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: lecę do niemiec po moto mam wolne miejsce !!!!!!!!
mamy nagrane dwa sv 1000 oraz xj 900 wypad max 48 h.pzdr Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Kto czym śmiga?
Yamaha XJ 900 Diversion Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: transalp czy varadero?
Faktycznie XJ 900 naprawdę jest warta uwagi. Kardan fajna rzecz, ale XJ 900 ma
małą, podkreślam małą wadę - za krótki ostatni bieg, przez co zużycie paliwa
jest trochę zbyt duże, ale to jest nic w porównaniu do jej zalet

pozdrawiam Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Koniec rozmyślań trzeba działać !
Jeszcze jedno szybkie i krótkie pytanko :)

A może Yamaha XJ 900 S Diversion?? :)
Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Koniec rozmyślań trzeba działać !
Te trzy motocykle już nie wchodzą w grę :) Padło na XJ 900 S Diversion :)
Ach ten kardan :)
Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: pieski pojazd
Szczecin: Honda CB250 2 szt. w tym jdna z radarem. Kiedyś było Ducati i chyba
XJ 900 (zdaję się że tym ostatnim potrącili kobietę na pasach-półgębkiem gazety
o tym pisały)
pzdr
Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: pieski pojazd
Ostrowiec Św.:2x Xj 900, i 2x jakieś skuterki. Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: ile oleju pali twoj moto?
XJ 900 przebieg 65000
Zadnego spalania oleju Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Yamaha 900 S Diversion
forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=23526&postdays=0&postorder=asc&start=30
spytaj malluttkiego ma xj 900 z 2002 roku Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Która 600cc najlepsza?
Każdy ma swoje! Ja jeżdżę XJ 900 Diversion, zajebiste moto , wygoda, moc
dostateczna, wałek i dosyć małe spalnie , każdy lubi to co lubi, POZDRO Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: nowy F 650 GS
Sarawi, Ja mierzę 179 cm a moja Suza ma siodło na wysokości 945 mm. No i cóż z
tego, skoro jeździ mi się nią świetnie?
Nie sama wysokość siodła jest ważna, ale też sposób jego wycięcia (czyli jak
mocno się musisz rozkraczyć). Jedyny sposób, żeby się przekonać, to pójść do
salonu i się przysiąść. Jeszcze lepiej: przejechać się.

Co do wyglądu, to BMW jakoś mnie nie przekonuje wyglądem. Uważam też, że są za
drogie w stosunku do tego, co oferują. Ale nie można powiedzieć, że to złe
motocykle. Sorry Priller - kolejny raz się z Tobą nie zgadzam. Po prostu ich
producent przegina próbując nam wmówić, że np. F800S, to sportowa maszyna
szosowa, a R1200GS, to rasowe, bezkompromisowe enduro. GS 1200 to jednak bardzo
fajne enduro turystyczne z "fabrycznymi gmolami" w postaci dekli głowic cylindrów ;)

Inna sprawa, że niekoniecznie musi Ci się motocykl podobać, żeby się nim fajnie
jeździło. Moja XJ 900 F to obciach stylistyczny, a jednak mam o niej dobre zdanie.
Nie przepadam za kolorem żółtym, ale cóż robić, jeśli DR-Z 400 E sprzedają tylko
w tym kolorze? Nie podobają mi się specjalnie (choć nie są odrażające) Hayabusa
oraz BMW K 1200 S, a jednak wiem już na pewno, że któryś z nich będzie moim
następnym nabytkiem.
Piękne (dla mnie) są Ducati, V-Max, B-King, V-Rod Nightster, big bike'i i
nakedy, ale jedne nie pasują do mojego stylu jazdy, a inne do potrzeb
sportowo-turystycznych.

Zastanów się więc raczej do czego będziesz używać motocykla, bo szosowym też
przejedziesz przez taki "teren" do jakiego stworzone są turystyczne enduro,
tylko wolniej (żeby nie było - moja XJ była już na szutrach, ścieżkach, trawie -
tylko błota nie lubi).

Pozdrawiam,

Notofru Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: lagi zamiienniki; opinie
ja bym się dowiedział jeszcze jaka jest cena oryginału, w leciwej XJ
900 podruba była o 50 zyli tańsza od oryginału. Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Krauser K-2
Krauser K-2
Kupię kufry krausera dedykowne do XJ 900 Diversion, najlepiej ze stelażem . Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Szersza opona dla motora
se kupi XJ 900 tam jest z tylu 150
i po sprawie Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Serwisówka
Serwisówka
Mam prośbę: skąd mogę ściągnąc serwisówkę do XJ 900 DIVERSION ? Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Zakup suzuki gsx-f
osobiście polecam: CBR 600, Thundercata, FZR 600, YZF 750, XTZ 750,
XRV 750, GSXF 750, VT 750, ZXR 750, CBR 900, GSXR 600, GSXR 750, XJ
900, TRIUMPH SPRINT 900, itp itd:D:D:D Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Szukam gaźników
Szukam gaźników
kupię gaźniki do yamahy xj 900 diversion Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Szukam Gaźników do Yamaha XJ 900 2000 rok
Szukam Gaźników do Yamaha XJ 900 2000 rok
Tak jak w temacie jeśli macie jakieś na sprzedaż dajcie znać lub wiecie
gdzie można je znaleść będę wdzięczny.

0609244327
gg:3165026

pozdro
haryb Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Motor dla wysokiego
Chetnie poznam Wasze opinie o XJ 900 diversion - także w kontekscie rozmiarow
kierowcy. Przyznam ze nad takim motorem sie zastanawiam ale nie mialem jeszcze
okazji nawet sie przymierzyc, wiec na razie musze bazowac na opiniach innych
dryblasow ktorzy na tym siedzieli. Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Africa twin
dostałem kiedyś maila spod tego adresu: info@e-motocykl.com e robia rne
naklejki do motoczkil. Trzeba im wzsłać mailem zdjęcia i odpowiedzą. Komplet do
XJ 900 kosztyje 170 zł Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Do p.Potyńskiego i Dziawera
Polecam XJ 900 Diversion. Jeżdżę takim czymś i jest ok. Wystarcza mocy do
wyprzedzania (przyspieszenie). W normalnej jeździe, o jakiej piszesz, da sobie
radę. Spalanie na poziomie 5-6 litrów/100km, małoawaryjna, przystępna cenowo -
10-15 tys. Polecam Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Akumulator w Xj 900
Akumulator w Xj 900
Mam pytanie do szanownego forum:Czy trzeba zdjąć zbiornik przy wyciąganiu
akumulatora w XJ 900 diversion, czy można to zrobić inaczej, moto kupiłem trzy
dni temu , ale nie wiem jak to zrobić , proszę o pomoc Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Bandit, Fazer, CB500, Hornet...???co na początek ?
ja proponuje xj 900, dobra do turystyki, dobry motor Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: JAKI MOTOR WYBRAĆ?????
a jakim wcześniej motorem jeździłęś? jak o podobnej pojemności to spoko,
gorzej jeśli na mniejszej. osobiście polecam Ci "bandyte 600", cb750 lub xj 900 Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Czy motocykliści we wrocławiu są problemem?
popieram
Ja również sporo jeździłem: GPZ 500S, GPX 600, FZR 1000, XJ 900, ZXR
1100. Podpisuje się pod twoim postem obiema rękami. Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Lublin: 121 punktów karnych w 30 minut
Jak czytam takie durne wpisy, to przypomina mi się sytuacja, w której sam omal
nie straciłem życia.
Zgodnie z przepisami zacząłem wyprzedzać samochód, którego kierowca wpadł na ten
sam pomysł w chwili, gdy byłem już na jego wysokości. Ja wcześniej jechałem za
nim jakieś 40-50 km/h i mi się znudziło. On, jak 90% durnych kierowców
blaszaków, nie spojrzał w lusterko boczne, tylko od razu buch w lewo - nawet bez
kierunkowskazu. Omal mnie nie uderzył, ale w porę odbił z powrotem. Moja
"bezczelność" (bo jak to - on chce wyprzedzać a to jego wyprzedzają?!) tak go
rozwścieczyła, że położył się na klaksonie na jakieś 10-15 sekund, machał do
mnie "przyjaźnie" pięścią i robił karpia, czyli coś tam sobie wykrzykiwał za
zamkniętą szybą.
Kiedy dotarło do mnie, że gość, który omal mnie nie staranował ma jeszcze do
mnie pretensje, nie zdzierżyłem - pokazałem fucka i odkręciłem manetę.
Działo się to na wąskiej i bardzo krętej drodze, na której często rozłożone były
nieduże wioski i panował dość spory ruch. Nie bacząc na powyższe gość, który
zapewne byłby twoim idolem, pacanie, zaczął mnie ścigać z zamiarem popełnienia
morderstwa w afekcie. Motocyklem mieściłem się bez problemu pomiędzy pasami
ruchu i nerwowy obywatel pewnie myślał, że też tak potrafi - jechał środkiem,
rozpędzając nadjeżdżające z przeciwka pojazdy. Ponieważ nie jeżdżę maszyną
sportową, lecz turystyczną - a takowe skręcają dużo gorzej od samochodów - na
owej krętej drodze gościu mnie dogonił i zaczął spychać z drogi. Na szczęście
trafił się prosty odcinek, na którym mu zwiałem, ale przyjrzyjmy się, czym to
się mogło skończyć: uciekając mu musiałem jechać 190 na prostych (nawet w
miejscowościach), 140-160 na zakrętach. Ratując swoje życie przed imbecylem
mogłem w kogoś wjechać i wtedy o mnie takie ch..e jak ty wypisywały by
paszkwile, że wariat zabił. Mogłem też jechać wolniej i dać się strącić do rowu,
gdzie zginąłbym tylko ja. I dobrze - jeden mniej motocyklista?
To teraz pomyśl synu wszawej suki, że wszystko to, co zarzucają motocyklistom
kierowcy puszek działa dokładnie tak samo w przypadku TIR - samochód osobowy.
Kierowcy TIR-ow was nienawidzą za to, że jeździcie agresywnie, pojawiacie się
nagle, bo przekraczacie dozwolone dla TIR-a prędkości itd. Punkt widzenia zależy
od tego, czym się w danej chwili jedzie.
Gdyby Pisiorkowo było normalnym, cywilizowanym państwem kierowcy nie obarczaliby
motocyklistów winą za własną indolencję i brak wyobraźni, tylko po prostu
bardziej by się skupiali na jeździe.

Bez szacunku dla ciebie, fajfusie,

Notofru i
Yamaha XJ 900 F Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu



Temat: Yamaha XJ 900 S Diversion
Czesc! Jak tylko przestanie padac snieg, zacznie sie dla mnie trzeci sezon
z „Nazgulem” - XJ 900S rok produkcji 95 ,model 96 (regulowane napiecie wstepne
sprezyn teleskopow, dzwigienka ssania przy przelacznikach kierunkowskazow ...).
Przejechalem na nim 14 tys. km po drogach polskich i zagranicznych. Wczesniej
przez 5 sezonow wiernie mi sluzyla „pszczolka” GS 500E ’90. I pewnie by mi
sluzyla do tej pory, gdyby nie:
- smarowanie lancucha co 300-500 km (w drodze do Slowenii razy trzy)
(czas na reklame! - aby nie mieć brudnych plecow stosuj spray do smarowania
lancuchow firmy Castrol :-),
- uwalona tylna felga (snieznobiala, gdy czysta),
- „sportowe” mieszanie dzwignia zmiany biegow,
- siedzisko dajace się odczuc mnie i mojej pasazerki po 300 km,
- nadgarstki dajace się odczuc po 200 km (moze silownia rozwiazalaby ten
problem?),
- dodatkowy bagaz na plecach mojej pasazerki podczas wyjazdow „na dluzej”
(wcale nie zabieralismy suszarki do wlosow i grzebienia do przeczesywania
pustyni ;-),
- zuzycie paliwa ponad 7 litrow przy nastepujacych warunkach: autostrada
w Austrii, dwie osoby + bagaz, chec utrzymania predkosci podroznej powyzej
140km/h (a stacje benzynowe rzadko, oj rzadko).
Po dluzszym namysle wybor padl na XJ 900S. Po dwoch sezonach moge stwierdzic,
ze motocykl ten spelnil moje wszystkie oczekiwania. Jeśli chodzi o zuzycie
paliwa, to nie zeszlo ono nigdy ponizej 6l/100km (rekord GS-a to 3,8 przy
90km/h na trasie) oraz nie przekroczylo 6,5l/100km zarowno w jezdzie miejskiej
jak i podczas szybkich przelotow np. na trasie Zielona Gora – Balatonfured.
Kardan jak to kardan – zmien olej i zapomnij o nim na nastepne 15 tys. km.
(tylna felga czysta). Zmiana biegow z 5 na 4 przy „normalnej” eksploatacji
silnika na zasadzie „zmieniam bo mi sie nudzi” a nie „bo musze” (w porownaniu z
opisanym wczesniej XJ 900 poprawiony „dol”). A i siedzi sie na nim wygodnie
mnie oraz pasazerce, która teraz nie musi przemierzac przestrzeni z plecakiem
na plecach (bagaz umieszczam podobnie jak w GS-ie w torbie na zbiornik, dwoch
sakwach oraz na bagazniku wlasnej konstrukcji z tylu). Przy pelnym obciazeniu
(dwie osoby + bagaz) jazda jest jak na moj gust dynamicznie wystarczajaca i
komfortowa a motocykl niczym przyklejony go asfaltu. Kierownica w
moim „Nazgulu” jest nieco nizsza niz w oryginale, ulatwia do schowanie się za
owiewke przy wyzszych predkosciach. Pomimo to bol w nadgarstkach nie dokucza.
Wielka zaleta jest duzy schowek pod siedzeniem. Woze tam komplet kluczy,
zapasowa swiece, litr oleju (chociaz nie dolewalem jeszcze nigdy pomiedzy
wymiana, która robie co 6 tys.) oraz komplet scierek do utrzymania pojazdu w
nalezytej czystosci także podczas dalekich wypadow).
Na koniec wady:
- nie jest to motocykl, na ktorym sie nisko siedzi (a i ja koszykarzem
nie jestem i nie bede),
- nie jest to lekki motocykl (te 260 kg czuc),
- podczas zmiany biegow z 1 na 2 przy wysokich obrotach nie udaje mi sie
wyeliminowac zgrzytu. Utrudnia mi to wystartowanie spod swiatel niczym rakieta,
a ze udzialu w wyscigach na 1/4 mili nie planuje, wiec się tym nie przejmuje,
- jest to „rzedowa czworka”, w zwiazku z tym nie wydaje dzwieku podobnego
do Ducati, TL, TDM, VTR, czy „chociaz” VFR. GS500E moim zdaniem wypada lepiej
(oczywiscie jest to kwestia gustu i nie podlega dyskusji). Jednak w porownaniu
z innymi „rzedowymi czworkami” chlodzonymi ciecza odglosy wydobywajace sie z
silnika sa bardziej slyszalne a charakterystyczny swist mily dla ucha.
- podczas kilku ostatnich jazd (polowa grudnia zeszlego roku) uwage moja
zwrocil glosniejszy niz zwykle odglos silnika w pierwszych chwilach po jego
uruchomieniu. Winie za to panujaca wtedy temerature (0 stopni na dworze, w
garazu niewiele wiecej).
Przy kupnie tego motocykla kieruj sie zasadami jak przy innych motocyklach
szosowych. Na szczescie dla kupujacego motocykl ten nie ma wszystkiego co wazne
przy ogledzinach pozaslaniane przez owiewke.
Moja uwage zwrocila koniecznosc lekkiego odchylenia sie w prawo przy
jezdzie „bez trzymanki”. Czy jest to wina jakby nie patrzec ciezkiego
mechanizmu przeniesienia napedu umieszczonego po lewej stronie?
W razie pytan prosze o kontakt na adres: jacek_stanczyk@go2.pl
Moto-pozdrowienia.
P.S.
Informacje na temat XJ900S ukazaly się jakis czas temu w
miesieczniku „Motocykl” (niestety nie pamietam, który to był numer) oraz
w „Swiecie Motocykli” (lecz była to wersja, na ktorej to jezdza przedstawiciele
naszego prawa). W internecie troche z tym kiepsko :-(
Przeglądaj wszystkie wiadomości z tego tematu


Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Czas wszystko zmienia Design by SZABLONY.maniak.pl.